12. Sınıfta, muhasebe bölümünde okuyorum. Haftada 3 gün staja geliyorum ama iş vermiyorlar. Stajda ne yapabilirim?

12. Sınıf muhasebe bölümünde okuyorum ve haftanın 3 günü staja geliyorum bu geldiğim günler de hiç vakit geçmiyor ne iş ne başka bişey veriyorlar 10 saat boyunca oturuyorum bi öneriniz var mı?

12. Sınıfta, muhasebe bölümünde okuyorum. Haftada 3 gün staja geliyorum ama iş vermiyorlar. Stajda ne yapabilirim?
Cevapla