Öğrenciyim, ailem uzakta. Part time iş başvuru yaptım ama dönüş yok. Yemek parası bile bulamıyorum, ne olacak böyle?

Öğrenciyim ailemden uzakta okuyorum part time iş basvurusu yaptım 2 yere dönus yapmadılar yemek yicem ona bile param cıkısmıyo cok bunaldım bu hayattan napmalıyımmm?
Güncellemeler
+1 yıl
İğrenc tekliflerde bulunanları anlamıyorum bu nasıl bi terbiyesızlık
Öğrenciyim, ailem uzakta. Part time iş başvuru yaptım ama dönüş yok. Yemek parası bile bulamıyorum, ne olacak böyle?
Cevapla