Karnım çok aç ve KYK'da kalıyorum yiyecek bir şeyim yok uykuya dalamiyorum yarın sınavım var?

Gerçekten karnım çok aç ders çalışıyorum maddi sıkıntılarım var yemeği 5de yedim şu an aşırı açım keşke 8 de yeseydim karakter vs kalmamış kantinde kapanacak okullar bu yüzden almıyorlar ve hesabımda sadece 83tl var ne yicem ne yapcam bilmiyorum

Güncellemeler
1 yıl
Saçma gelicek çoğu kişiye canım salata istiyor bol limonlu ya da kuzu kavurma vs ekmek peynir pek alışveriş yapmıyoruz 6 kişi kalıyoruz buzdolabi soğutmuyor
Karnım çok aç ve KYK'da kalıyorum yiyecek bir şeyim yok uykuya dalamiyorum yarın sınavım var?
Cevapla