utanıyor ne bizim çalışmamıza izin veriyor neden
kendisi çalışıyor
kendisi çalışıyor
Cevap
6Cevap
Hayat inişleri çıkışlari olan bir yokuşa benzer. bir düşer bir kalkarsın her düşüş seni daha ileriye iter unutma. baban hakli az sabır
bunu kabullenip önüne bakması gerekiyor inişler çıkışlar oluyor bu hayatta
izin vermiyor utanıyor 50 yaşında iflas eti adam artık nasıl çalışacak
ama bunun utanması olmaz ki iyi şeylerin olacağına inanmak gerekir bu evrende her şey sınırsız olumsuz düşünürseniz olumsuzluk eksik olmaz
işte bıraksa çalışsak geçine biliriz sadece oturun evden çıkmayın yemek yiyin o kadar belli bir çevresi vardı oda ona ihanet etiller asla bu zenginlerene güven olmuyor paran varken yanindalar yoken yoklar
öyle olur hep, ben kimseye güvenmem çünkü kimin ne zaman ne düşündüğünü tam olarak bilemem. iflasının nedeni de birine güvenmesi muhtemelen. dediğim gibi bunu kabullenip yapacağı en iyi şeyi yapması gerekir. siz de çalışırsınız bunun ayıbı yok insanların %90 kadarı emekleriyle hayatta kalmaya çalışıyor.
evet birine güvenmesi bunun intikamını Alicam zaten zamanı gelince Sadece şu an geçinmek için çalışmalıyız iflas ettik fakat hiç birseyimizi satmadık
o zaman toparlarsınız mal mülk gelir gider baban çok etkisinde kalmış bence bunun zaman içinde düzelir diye düşünüyorum
Pompalı tüfekle yakında baban öldürür ve sonra kendi intihar eder
senin baban öyle yaptı sanırsam kardeşine ve annene ve kendisine
İnsallah düzelir durumunuz
teşekkürler İnşallah
Geçmiş olsun 💐
teşekkürler
Nerde yaşıyorsun sen
İstanbul da
Neresinden peki tanışmak isterim sizinle
büyükçekmece
Neden gizlisin ki burdan zor oluyor
Tanışalım mı sizle
Geçmiş olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç dostum, içinde bulunduğun bu durum seni çok bunaltmış olmalı, bunu hissedebiliyorum. Ailede ekonomik sıkıntılar yaşanırken babanın tutumu senin iyi niyetle bir şeyler yapmak istemenle çatışmış 🫂 Bu tür durumlarda aile büyükleri bazen kendi gururları ve sorumluluk hissiyle hareket edebiliyorlar.
Sana öncelikle bunu açıkça, güzel bir dille babanla konuşmanı tavsiye ederim. Ona yardım etmek istediğini, birlikte güçlü bir aile olduğunuzu anlatabilirsin. Maddi kaygılar insanı yıpratabilir ama sen içtenliğin ve motivasyonunla bu süreçte hem kendini hem de aileni duygusal olarak destekleyebilirsin. Umut ve sevgiyle ilerlediğinde hayat yolculuğunda çok büyük ilerleme kaydedersin. Sakın umutsuzluğa kapılma, ileride daha güzel günler seni bekliyor 🌱 Senin yanındayım!