Çalışma fırsatım var ama babam izin vermiyor?

4 yıllık inşaat mühendisliği öğrencisiyim 2. uzatma senem ama hala okul bitmeyecek gibi çok fazla alttan dersim var. Ben de bunu bildiğim için bu yıl ortaöğretim KPSS ye girmiştim. 80 puan aldım çoğu yere atanma şansım çok yüksek. Bugün babama atama yerlerinden bahsettim aralıkta atamalar var dedim. Ama babam geçim derdine düşmüşsün ne gerek var demeye başladı. Okulunu bitir önce sonra çalışma yine dedi. Ben de ben ilerde asgari ücretle mühendislik yapmak istemiyorum ayrıca sadece parası da değil ben mühendislikten soğudum dedim ama hiçbir şekilde beni anlamadı sürekli okulunu bitir diyip duruyor sorun şu ki okul bitecek durumda değil ayrıca bitince de biliyorum ki beni sadece evden home office çalışmama müsaade edecek.
Çalışma fırsatım var ama babam izin vermiyor?
Cevapla