Markette çalışmak mı daha mantıklı yoksa YKS'ye hazırlanıp üni okumak mı?

Kısa keseceğim arkadaşlar şu an 23 yaşımdayım zincir değil de normal bir markette çalışıyorum 15 bin TL karşılığında sigortasız ve tek başıma. İşim o kadar berbat ki markette tarihi geçmiş ürünler bile satılıyor (Ben kaldırıyorum adam dizdiriyor). Velhasıl kelam bu adam buraya şok açacakmış, bu marketi de devreder büyük ihtimal. Ailem kasiyer olup hayatımı sürünerek idame ettirmem konusunda kafayı bozdular maalesef ki zaten 4 aydır ailem tehditlerde bulunduğu için bu işte kaldım. Ben üniversite sınavına hazırlanmak istiyorum tekrardan (sayısaldan) ama ailem her türlü şekilde karşı çıkıyor. Sürekli tehditler baskılar falan yoruldum artık. Kitaplarım bugün elime ulaştı zaten ama işte ailem dinlemiyor beni. Üstüne zaten ekonomik durumumuz berbat bir sürü borç harç var bunları da bahane ediyorlar. Benim hayallerim büyük arkadaşlar ve bu hayaller pahasına ne olursa olsun yaparım. Sadece ailem dinlemiyor beni. Ben de onlara muhtacım işte. Ben çıkayım diyorum onlar yok 9. ayda çık yok şok açılacak ona gir yok bime gir falan diyorlar. Sizlerden tavsiye istiyorum sadece. Ne yapmalıyım?

Markette çalışmak mı daha mantıklı yoksa YKS'ye hazırlanıp üni okumak mı?
Cevapla