Çağrı merkezinde çalışmak mı yoksa markette çalışmak mı daha iyi?

Arkadaşlar markette çalışmak mı daha iyi çağrı merkezinde mi?
Çağrı merkezinde çalışmak mı yoksa markette çalışmak mı daha iyi?
Cevapla