24 yaşındayım hiç erkek arkadaşım olmadı kitapçıda çalışıyorum sizce olur mu bir şeyler?

Ben biraz soğuk biriyim konuşurken falan hemen ısınmam ama bi ortama girip alışırsam baya eğlenceli birisi olurum. 24 yaşındayım ünivesite bitsin öyle bir şeyler olsun diye gelen teklifleri kabul etmedim şimdide bir şeyler olsun istiyorum ama olmuyor kitapçıya gelen herkes çift falan başka kimseyide görmüyorum nasıl hayatım için birisini bulacağım. Güzel bir kızım bu arada boyum uzun yüzümün güzel olduğunu söyler herkes falan nasıl olacak bu bakıyorum herkesin sevgilisi var sanki bi bende yok fikir verir misiniz

24 yaşındayım hiç erkek arkadaşım olmadı kitapçıda çalışıyorum sizce olur mu bir şeyler?
Cevapla