20 yaşındayım 21 olacağım daha önce hiç erkek arkadaşım olmadı. Sizce bu normal mi?

Soru başlıkta gözüktüğü gibi. Tek tük konuştuklarım oldu ama ciddi değildi yani hiçbiri öyle. Birini zamanında çok sevmiştim ama küçük olduğum için ve tanıdık olduğum için konusmamıştı benimle. Neyse asıl sorum bu komik bir şey mi sizce?

20 yaşındayım 21 olacağım daha önce hiç erkek arkadaşım olmadı. Sizce bu normal mi?
Cevapla