25 yaşında üniversite okumayı tercih edliyorum ailem yüzünden sizce iyi mi yapıyorum?

iki ablam var evliler ailem asla onları saymıyor asla doğru dürüst gitmeye görmeye bile gitmiyorlar. Evlendirilince çöp gibi davranılıyor. Bense 24 yaşındayım ne bileyim evlenmek isterim ama kimsesiz olmak istemem. Enazından maddi gücüm olsun dedim. Herkes 25 yaşında üni okumak geç diyor ama üni okumak artık özgürlüğüm.

25 yaşında üniversite okumayı tercih edliyorum ailem yüzünden sizce iyi mi yapıyorum?
Cevapla