35 yaşından sonra Türkiye de Üniversite okuyanlara ayıp ya da rezil herif derler ama 35 yaşından sonra hala Kabadayılık yapanlara Aferim derler. Onların ki Tercih bizim ki Ayıp

35 yaşından sonra Türkiye de Üniversite okuyanlara ayıp ya da rezil herif derler ama 35 yaşından sonra hala Kabadayılık yapanlara Aferim derler. Onların ki Tercih bizim ki Ayıp

Gayet mantıklı
Eyvallah
Cevap
0Cevap
Girdiniz mi sınava kazandınız mı?
Tercihler belli değil sonuçlar açıklanmadı
açıklansın yazarım buraya nereyi kazandığımı :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar