35 yaşından sonra üniversite okumak ayıp mıdır yoksa tercih midir?

35 yaşından sonra Türkiye de Üniversite okuyanlara ayıp ya da rezil herif derler ama 35 yaşından sonra hala Kabadayılık yapanlara Aferim derler. Onların ki Tercih bizim ki Ayıp

35 yaşından sonra üniversite okumak ayıp mıdır yoksa tercih midir?
35 yaşından sonra üniversite okumak ayıp mıdır yoksa tercih midir?
Cevapla