Okulum tatile girdi bos durmayayim diye işe gireyim dedim. otelde kat gorevlisi olarak bugun isbasi yaptim?

Hayatimda bu kadar zor bir meslek gormedim tanımadım. 1 gunde (8 saat)30 oda verdiler temizlemem için , kafam sabahtan beri zonkluyor. Ve ordaki insanlar 3 kurus para icin kolelik yapiyor resmen. 1 gunde sadece 30 dakika yemek ve dinlenme molasi var 30 dakika icinde yemek yiceksin ve dinleniceksin. Sonrasinda durmadan dinlenmeden ayakta max 10 dakika icinde dip kose odayi temizlemem gerekiyormuş. Hic bir sey demedim seflere yarin gitmeyi dusunmuyorum. stresten , beynimin zonklamasindan beyin kanamasi gecirecektim. Maaş da 29.500 muş, gunlerdir maas soruyorum insan kaynaklarına cevap vermiyor bugun calisandan ogrendim. Sizce deger mi bu paraya. Yarin gitmeyi dusunmuyorum siz olsaniz naparsinjz?
Okulum tatile girdi bos durmayayim diye işe gireyim dedim. otelde kat gorevlisi olarak bugun isbasi yaptim?
Cevapla