İş yerinde çalışırken izin alayım diye işe gelmişim diye mobang uyguladılar?

Bir tane gıda işletmesinde çalışıyordum börek falan yapıldığı için istemsizce fırının karşısında olduğumuz için Klimayı açıp oradan havanın gelmesi gerekiyordu sıcak soğuk dengesinden kaynaklı burun akıntısı falan oldu etti Ben de rahatsız olduğum için 2-3 gün raporla izin aldım bunlarda Ha tamam hastasın diye benim Çıkışımı verdi Oysa ki daha 7 gün olmuştu ne yapmam gerekiyor
İş yerinde çalışırken izin alayım diye işe gelmişim diye mobang uyguladılar?
Cevapla