ya lütfen artık trol falan demeyin bana ve yardımcı olun.
hoşladığım çocuk komşumuz oluyor ve sanayide dükkanı var. ben ise diş son sınıf. ya baya beğendik birbirimizi bi 6 aydır konuşuyoruz. herkes bana ne işin olur cahil cühela dedi. yani çok takmadım çocuk lise mezunu ama cidden kültürlü dini ve tarihi bir sürü kitap okudu bana da gösterdi. şimdilik iyi gidiyor gibi. eğitim seviyesine takılmadım çok ama anlaşamazsın evlenirsen diyorlar. annem babam da biliyor konuştuğumuzu hani mutsuzlar diyemem ama mutlu da değiller keyfine bak doğru kişiyi seçebilecek yaştasın dediler. cidden ileride anlaşamamak gibi bir durum olur mu ya da ileride anlaşıp anlaşamayacğımızı nasıl anlayabilirim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer