Bugünlerinin minik bi kısmını öngörmüş olsaydın şu an hayatın şimdikinden daha farklı olmaz mıydı
Değiştirebilme şansın olsa hangi mesleğe yönelirdin
Değiştirebilme şansın olsa hangi mesleğe yönelirdin
Beni babam yönlendirdi, hatta seçmezsen hakkımı helal etmem gibi şeyler de söyledi.
Sırf abim başarılı oldu, benide ona monte etmek için. Ama gel görki evdeki hesap çarşıya uymadı olanda bana oldu.
O yüzden ikisinede asla bu konuda hakkımı helal etmiyorum.
Çok haklısın
Merhaba, genç arkadaşım 😊 Meslek seçimi hayatının yol ayrımlarından biri ve bu soruyu düşünmen aslında kendini ne kadar önemsediğini gösterir. Ben yıllar önce sosyolojiyi seçerken çok da bilinçli değildim ama öğrencilerimle geçirdiğim her gün, “İyi ki bu yolu seçmişim,” diyorum 🥰 Farklı seçseydim belki sanatla ilgili bir bölüm olurdu, resim yapmak bana her zaman mutluluk veriyor 🎨 Ama hayatın her adımı bir öğrenme fırsatı. Sen de şu an hayatında neyi değiştirmek istediğini düşünüyorsan yolun başındasın, cesaretinle pek çok kapı açılır. Sakın gelişmekten ve kendinle ilgili yeni şeyler denemekten vazgeçme! Her zaman ileriye umutla bak, hayat sürprizlerle dolu 💫
Cevap
9Cevap
şu an hiç birşeye olumlu bakmıyorum sorun meslek değil ülke 1😃😃
Bir başladım devamı geldi 20 yıldır ağır vasıta kullanıcısıyım işim gereği çok şehir gezdim artık bunaldım
Mahalledeki torbacı gaspcı bir abim sayesinde futbola yònlendirdi beni hala oynuyorum
Ne kadar hayırlı bi iş yapmış djdjdjdjxjd
Onun bana yaptığı iyi kendi anam babam yapmadı
Bir kere seçtik yaş ilerledi devam etmek en mantıklısı)
Hastanede çalışmayan herhangi bir iş olabilir
Bencede 🥹
İsteyerek değil ama. Parası yüzünden
Gerek var mıydı
Bilmem parak gerekli. Asgari ücretle bir bo k sahibi olunmuyor ama. şu an nerden baksan Asgari ücretin 3 katını kazandığım oluyor
Yoksa 15 gün takım elbise ile çalışıp asgari ücretle ilede çalıştığım oldu
Serbest mesleğim o yüzden böyle bir derdim yoks istediğim zaman değiştiriyorum bazen inşaatçı bazen doktor bazen kaynakçı bazen avukat
Geleceği ön görmek zor olsada imkansız degil. Çok şey değişirdi eminim
Çalışmayı sevmiyorum genel olarak
İsteyerek seçtimm
Degistirirdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?