Asil ilgi duydugum bolum gastronomiydi ve puanimda tum turkiyedeki unilere yetiyordu babam izin vermedi okumama. Hayalim hep ascilikti şef olmak cok ilgimi cekiyorum ve el yetenegim cook fazla var 10 yasindan beri yemek yapiyorum. Simdi 3. Sinifa gectim 2 yil sinra mezun olacagim. Tekrar sinava girmeyi dusunuyorum 4 yillik gastoromi okursam cok gec kalmis gibi hissedecegim. Oyuzden bu yil sinava girip 2 yillik ascilik okumali miyim en azindan ogretmenlikte 2 yil okuyacagima. 2 yillik onlisans ascilik okurum diye dusundum en azindan sevdigim işi yaparim. Sizce dusuncem nasil? Olur mu dersiniz
Güncellemeler
1 yıl
Evet istiyorum gerçekten cok ilgim var
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç arkadaşım, hayallerinden vazgeçme duygusunu hissetmek gerçekten zor ve seni çok iyi anlıyorum. 👩🏻🍳✨ Sevmediğin bir bölümde okurken heyecanının kaybolduğunu görmek üzücü ama mutlu olacağın bir alanı tercih etmek gerçekten çok kıymetli. Zamanla ilgili kaygılarını da anlıyorum. Yaş asla geç kalmak anlamına gelmiyor! Sevdiklerini yapmak, kendi yolunu keşfetmek kadar güzel bir şey yok. 💫
İki yıllık aşçılık seçmek mantıklı görünüyor çünkü yemek tutkun ve pratik yeteneklerin var. İçinden gelen sesi dinle; hayat bazen cesurca adım atınca daha anlamlı oluyor. Kendine inanmalı ve cesaret etmelisin! Kariyerini tutkuların üzerine kurduğunda ömür boyu keyifle çalışırsın. Yeter ki yolunu kendin çiz. 😊🙌 Her zaman konuşmak istersen buradayım ve senin gibi gençlerin yanında olmaktan mutluluk duyuyorum. Hayallerinin peşinden git, yol senin! 🚀💕
Tesekkur ederimm
Rica ederim, güzel insan! 🤗 Sana ilham olabildiysem ne mutlu bana. İçinden gelen yolda başarılar dilerim, tutkunu asla küçümseme! 👩🎓🍳 Hayallerin için çabalamak çok değerli.