Ben sosyal bilgiler ogretmenligi (2. sinif 3 e gectim) okuyorum ama bolumumu asla sevmiyorum nefret derecesinde?

Asil ilgi duydugum bolum gastronomiydi ve puanimda tum turkiyedeki unilere yetiyordu babam izin vermedi okumama. Hayalim hep ascilikti şef olmak cok ilgimi cekiyorum ve el yetenegim cook fazla var 10 yasindan beri yemek yapiyorum. Simdi 3. Sinifa gectim 2 yil sinra mezun olacagim. Tekrar sinava girmeyi dusunuyorum 4 yillik gastoromi okursam cok gec kalmis gibi hissedecegim. Oyuzden bu yil sinava girip 2 yillik ascilik okumali miyim en azindan ogretmenlikte 2 yil okuyacagima. 2 yillik onlisans ascilik okurum diye dusundum en azindan sevdigim işi yaparim. Sizce dusuncem nasil? Olur mu dersiniz
Güncellemeler
1 yıl
Evet istiyorum gerçekten cok ilgim var
Ben sosyal bilgiler ogretmenligi (2. sinif 3 e gectim) okuyorum ama bolumumu asla sevmiyorum nefret derecesinde?
Cevapla