Dgs ile özel üniversitede yazılım mühendisliği istiyorum. 20 mat, 30 türkçe netlerim bu şekilde agno 3,11 yerleşir miyim?

Dgs ile özel üniversitede yazılım mühendisliği istiyorum. 20 mat, 30 türkçe netlerim bu şekilde agno 3,11 yerleşir miyim?
Cevapla