Ben nerdeyde 1 yıla aşkın süredir iş bulamıyorum nasıl bulacağım ya fikir verir misiniz?

Kafayı yiycem gencim ben hoş gençlik de yaşayamadım ya. Bir ton ihtiyacım var 5 yıldır işsizim. En son şeker satışına gittim o bile ne kadar iyi geldi. Kaza geçirdim ben kaza dolayısıyla 20li yaşlarım çok verimsiz geçti. Şimdi 33 olacağım 1 buçuk ay sonra ne evlilik var ne iş. Bir sürü işi hastalık dolayısıyla kaçırdım engel raporum vardı benim onu kaldırdılar. Şimdi hiç bulamıyorum çünkü dört yıl mağazacılıktan başka doğru düzgün deneyimim yok nasıl iş bulacağım ben.
Güncellemeler
1 yıl
Yanlış yazmışım 1 yıldır işsizim 5 yıl olsa intihar ederdim.
Ben nerdeyde 1 yıla aşkın süredir iş bulamıyorum nasıl bulacağım ya fikir verir misiniz?
Cevapla