(Uzun yazı) Tıp fakültesi yazmak mantıklı mı?

Selam bu yıl yksye girecegim eger basarırsam tıp kazanmak istiyorum çocukluğum annemin yanında hastanede annem kanser tedavisi görürken yanında beklemekle geçti ve annem şu an çok iyi küçüklükten beri içimde doktor olma isteği var şimdi diceksiniz bunları niye yazıyorsun diye eğer bana fikir vermek isteyen abi ablalar olursa daha detaylı bilgi vermiş olmak için söylüyorum ülkemizde her ne kadar doktorlara değer verilmese de (en azından bazı kesimler herkes icin gecerli değil) ben insanların hayatını kurtarmak ülkeme faydalı olmak istiyorum bir süredir araştırıyorum bunu ama bir de buraya sorup fikir almak istedim tıp kazanırsam 6 yıllık eğitim sonunda adli tıp veya kadın doğum veya daha düşük ihtimal onkoloji uzmanlıgı yapmak istiyorum ama ilk secenegim adli tıp adli tıpta insan kurtarma daha az da olsa o uzmanlıga daha cok merakım var ama hastane ortamına göre daha kapalı bir yer o yüzden uzmanlık alanına daha sonra karar vereceğim size sorum şu tıp okunur mu?
(Uzun yazı) Tıp fakültesi yazmak mantıklı mı?
Cevapla