Bi ayda 2 işten çıktım şimdi yeni bi işe girdim ama hiç çalışmak istemiyorum midem bulanıyo giderken canım sıkılıyo çikamıyorum da?

Bi kitapçıda işe girdim part time haftada 4 gün onda da bayramda çalıştırıyorlar zaten zor çalışıyorum hiç gidesim gelmiyo bugün 2. Günüm ünivesite mezunuyum kpss çalışacağım 2 ay çalışıp kitap parası alıp çiksam mı ne yapsam kafam çok karışık çok huzursuzum bi akıl verin nolur konuşacak kimse yok

Bi ayda 2 işten çıktım şimdi yeni bi işe girdim ama hiç çalışmak istemiyorum midem bulanıyo giderken canım sıkılıyo çikamıyorum da?
Cevapla