Bi işe başladım ama hiç çalışmak istemiyorum çalışma saatleri çok uzun ama işten de çıkamam ne yapacağım?

Vardiyalı bi iş hayatım yok resmen tek hayatım iş hafta sonu izni yok sadece haftaiçi var ve ailemle bile hiç vakit geçiremiyorum sanki hayatım boşa akıp gidiyor gibi eve git uyu gel bu iş için biraz masraf yaptım o masrafı çıkartayım en azından diyorum ama sonrada çıkamam ailem izin vermez kasiyerlik yapıyorum 7 ay çalışmam lazım hiç mutlu değilim surwkli midem bulanıyo nasıl kendimi motive edeceğim

Bi işe başladım ama hiç çalışmak istemiyorum çalışma saatleri çok uzun ama işten de çıkamam ne yapacağım?
Cevapla