İş yerinde gazım geliyor çalışmak istemiyorum. Ne yapacağım?

iş yerinde gazım geliyor ve her An biri çağıracak diye korkuyorum tutuyorum bu sefer karnım ağrıyor.36 saat nöbet var bide ona hiç dayanamam, aileme çalışmak istemiyorum dedim kızıyorlar evde oturmak istiyorum

İş yerinde gazım geliyor çalışmak istemiyorum. Ne yapacağım?
Cevapla