Yks ye çalışmak istemiyorum artık çok ama çok sikıldım?

Deneme sınavlarinda çok sıkılıyorum. Hevesle gittigim kirstan artık midem bulaniyo. Bin hevesle aldigim test kitaplarini acasim gelmiyo artık. Ama bir hedefim de var bir de mezunum zaten herkes üvey evlatmışım gibi davranıyo. 6 ayda çalışsam psikoloji kazanabilirmiyim bilmiyorum of netlerim berbattt
Yks ye çalışmak istemiyorum artık çok ama çok sikıldım?
Cevapla