SSiyaset bilimi ve kamu yönetimi okumak mantıklı mı ve iş imkanı nasıl?

Merhaba siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü okumak istiyorum. Bu bölümü okumak mantıklı mı? Kpss dışında pek òzel sektörde çalışma alanı yok... Bu bölümü okuyan veya bu bölümü okumuş bir tanıdığı olan arkadaşlar bu konuda bana bilgi verebilir mi? Bu bölümü okumak mantıklı mı? Kpss atamaları nasıl? İş imkanları nasıl? Bu konularda bana bilgi verirseniz çok sevinirim.

SSiyaset bilimi ve kamu yönetimi okumak mantıklı mı ve iş imkanı nasıl?
Cevapla