Avukat veya iş, hukuksal konularından anlayan varsa bakabilirmi?

Kasiyerim. 3 gün oncesinden ayı doldurup cıkacagım dedim tamam dediler. son 1 gün kala 3 saatlik izin hakkımı kullanmak istedim diye gitsin bidaha gelmesin demis müdür. ertesi gün yani bugün istifa dilekcesi verdim m. yardımcısına dogrumu dedim tam incelemeden evet dogru dedi. bikac saat sonra beni aradılar dilekcen eksik ve yanlıs diye. dilekceyi bikac arkadasa sordum dogru dediler fotosu var. Bir kere acıgım oldu ama bisey imzalatmamıslardı belki o belki baska seyler imzalatıp üstüme bisey yıkabilirler diye gitmedim bir calısana mesaj attırdılar dilekce düzeltilmezse maasın yatmayacakmıs diye. böyle bir hakları yok diye biliyorum. geleyim diye soyluyolar gibi geldi bana. gosterilen ornek verdikleri dilekceden sadece 1 cümle fazla yazdım." tüm alacaklarım mesailerim ve diger odemelerim saklı kalarak istifamı beyan ederim" seklinde yazarak ekleme yaptım yanlıs yoktur kagıt imzalatmaya calıscaklardır. 1 aylık param var verilmesi gereken. Hepsini engelledim sürekli arıyolardı muhatap olmak istemedim zaten tasınacagım. Acaba cevap vermedim diye acıktan fazlasını keserlermi , eksik yatırma hakları var mı ne yapacagım?
Avukat veya iş, hukuksal konularından anlayan varsa bakabilirmi?
Cevapla