2. Kez mezuna bırakmak istiyorum psikolojik olarak iyi değilim 3. Senem olucak sınava girmek için lütfen yardımcı olun?

Çok pişmanım 2 senede hiç ders çalışmadım evet çok büyük aptallık ve bu senede hiçbir şey kazanamayacağım insanların bana değilde aileme laf atması beni çok üzüyor sizce ne yapabilirim kendi üzerimdeki bu yükü atmak için çünkü içten içe çok pişmanım keşke geriye gidip ders çalışabilsem ailemin yüzüne bakamıyorum 2 senedir yaptıklarım için

Son olarak obp 66 ve gerçekten bütün sene ders çalışacağım sizce EA da ilk 50 bin yapabilir miyim gerçekten çok çalışacağım ve çok pişmanım kurallara uymayarak yazdığım için özür dilerim veya yazdıklarım anlamlı değilsede çünkü çok kötüyüm cevap verirseniz teşekkür ederim

Ve en büyük çocuğum bunun yüküde üzerimde çünkü kardeşiminde dersleri çok kötü ailem zaten bu durumdan dolayı mutsuz

2. Kez mezuna bırakmak istiyorum psikolojik olarak iyi değilim 3. Senem olucak sınava girmek için lütfen yardımcı olun?
Cevapla