Çok pişmanım 2 senede hiç ders çalışmadım evet çok büyük aptallık ve bu senede hiçbir şey kazanamayacağım insanların bana değilde aileme laf atması beni çok üzüyor sizce ne yapabilirim kendi üzerimdeki bu yükü atmak için çünkü içten içe çok pişmanım keşke geriye gidip ders çalışabilsem ailemin yüzüne bakamıyorum 2 senedir yaptıklarım için
Son olarak obp 66 ve gerçekten bütün sene ders çalışacağım sizce EA da ilk 50 bin yapabilir miyim gerçekten çok çalışacağım ve çok pişmanım kurallara uymayarak yazdığım için özür dilerim veya yazdıklarım anlamlı değilsede çünkü çok kötüyüm cevap verirseniz teşekkür ederim
Ve en büyük çocuğum bunun yüküde üzerimde çünkü kardeşiminde dersleri çok kötü ailem zaten bu durumdan dolayı mutsuz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer