Başvuru da tecrübe ayını soruyor ay olarak mı yazmalıyım yoksa kaç ay olduğunu mu soruyor yardımcı olur musunuz?

Başvuru da tecrübe ayını soruyor ay olarak mı yazmalıyım yoksa kaç ay olduğunu mu soruyor yardımcı olur musunuz?
Başvuru da tecrübe ayını soruyor ay olarak mı yazmalıyım yoksa kaç ay olduğunu mu soruyor yardımcı olur musunuz?
Cevapla