Sevgilim işkolik ben hep ikinci plandaym bir iş aldığında özellikle sesli konuşamıyoruz bile lütfen akıl verin?

Aramıyorum yani 2 aydır düşünüyorum kendimi ilişki içerisinde yalnız hissediyorum sanki var ama yok gibi lütfen ama akıl verin ne yapmalıyım iki defa konuşmayı kesmeyi denedim yok yine ciddiye almadı bir şey oldu hasta oldm ben dayanicak gücüm kalmadı ilgisizlikten değersizlikten bakın kötü biri değil aldatmazda sorun bu tarz şeyler değil ama birbirimize uygun değiliz bence ben ilk tercihi olaym istiyorum ilgi istiyorum alaka istiyorum onun önceliği işi

Sevgilim işkolik ben hep ikinci plandaym bir iş aldığında özellikle sesli konuşamıyoruz bile lütfen akıl verin?
Cevapla