Sevgilim çalıştığı için fazla konuşamıyoruz?

Ben üni okuyorum vaktim boş ama o Makinede elini kullandığı işte çalışıyor. Telefona fazla bakamıyor. İşten de geç çıkıyor. Gün içinde çok az konuşabiliyoruz. 2-3 haftada 1 buluşabiliyoruz.

Benle ilgilensin, beraber olalım istiyorum ama olmuyor. Bazen kötü hissediyorum beni unutucak mi diye :( sizce gereksiz yere mi kafaya takıyorum?

Sevgilim çalıştığı için fazla konuşamıyoruz?
Cevapla