Gizli Üye(18-24)+1 yılYaa kendimden bilirim cidden yoruluyor insan. 15 yasimda (yurtdisindayim bu arada) oyuncak magazsinda calistim orada da paletlerle oyuncaklari cektim dukkanin sagina Soluna goturdum actim doldurdum fazlaliklari icerden kocaman merdiveni getirip reyonun ustundeki dolaplara sokuyorduk ondan sonra 16 yasimdan 18e kadar ayni 101 tarzi markette bende ayni sekilde palet kaldir cek gotur vs o daha yorucuydu cunku dukkan daha buyuk mallar daha agir ve fazla vs ve dolayisiyla insan cidden bitik oluyordu ozellikle ciddiye aliyorsa insan isini, ki ben hep almisimdir kosturuyom resmen hizli hizli falan yaparim o da en son ciktigimda ne kadar yoruldugumu fark ettirir. Şu an da ufak kiosk bakkal buyuklugu kadar bir yerde calisiyom zincir ama tekel gibi de dusunebilirsin orada da tek calisiyoz ve butun dukkan sana emanet hem mallar icecek vs dolduruyon hem temizlik hem yemek yapiyon hem musteriyle ilgileniyon kasaya bakiyon yani hepsini tek basina idare ediyon Şu an mesela 12 de ciktim sabah 1 bucuk da tekrsr gidecem eve geldim oturdum dinlendim biraz simdi de gecmis namazlarimi kiliyom cunku firsat olmuyor dogal olarak simdi de yaticam yarin gidecem ve cidden yorucu oluyor o yuzden anlayis anlayis anlayis, oglancagiz yoruluyor valla insan yorgunken hic bir sey yapasi gelmiyor en tatlisi uyku dinlenme falan oluyor yoksa sanki sevmediginden falan degildir, ki sevmiyorsa ayrilirsa da ayrilir zorla da olacak degil ya bu isler, bugun sevgilisiniz yarin degil, evlilik degil ya bu is o zaman anlardim tabi ama millet her gun sevgili degisiyor neticede o yuzden cok da sey olma tam istedigin gibi gitmezse zorla guzellik olmaz deriz ya hep, kendi bilir kendi tercihi istemiyorsa zorlama…
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Eğitim & Kariyer konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılYoğunluk hikaye, seven insan zaman ayırır 1 dk bile olsa.
Sende uzaklaş, eğer ki hala adım atmıyorsa seni sevmiyordur. Hep sen alttan alacaksan, ilgi vereceksen ve karşılık gelmeyecekse ne anlamı var bu birlikteliğin bu sana haksızlık.
Biraz kendinize kıymet verseniz böyleleriyle olmazsınız ama kendinizden başka herkesi vazgeçilmez sanıyorsunuz. Çok iyi niyetli olduğun da o kadar belli ki, seni haketmiyor.
00 Yorumla
- Eğitim & Kariyer konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yılSeven her türlü konuşmak için zaman, fırsat yaratır karşı tarafta öyle bir şey göremedim sana nasıl yapıyorsa aynı tarifeyi uygula sadece arayınca eski ilgisi varsa ve sen buna muhtaç duyuyorsan doğru bir şey değil ilgisiz veya ilgili bilerek yazar yazmaz fark etmeksizin bunlara açık ol sonrasında üzülmeni istemem.
021 Yorumla- +1 yıl
Ama bilerek yapmıyor ki bu arayıp sormama durumunu. Haksız sebepler değil bunlar çok yoruluyor iki gündür böyle
- +1 yıl
Dikkat et iki gün dediğin 1 ay olmasın knk
- +1 yıl
A101'de işe girsene bakalım sen vakit ayırabilir misin?
Aynısını yaşadım ben adamı haklı buluyorum bende sayımdan çıkıp gece 2 de eve gelip sabahın köründe tekrar mağazaya gidiyordum 3 saatlik uyku ile ayakta duruyordum
Çalışmayan anlamaz işte. - +1 yıl
@MekanınSahibiHande benim de bimde çalışan müdür bir sevgilim vardı aynı işleri o da yapardı ama böyle ilgisiz davranmazdı ayrıca illa markette çalışan biri olmama gerek yok kafede tek eleman olarak çalıştım boş anım da olsa yazardım çok ilgili olmama rağmen aldatıldım karşı tarafta istek, heves varsa önünde engel olmamalı bunları da yaşadığım için bu görüşü yazdım dışarıdan ön yargılı gibi biri olduğuma dair kanıda bulunmayın.
- +1 yıl
Arkadaşım da bimde çalışıyor. Çok rahat fakat gerçekten A101 öyle değil çalışma şartları inanılmaz zor
- +1 yıl
BİM diyorsun A101 ile çok farklılar.
Bende şu an BİM'de müdürüm her saniye cevap veririm isterlerse ama 101 öyle değil maalesef her bölge farklıdır bilemem ama çok yoruyorlar. - +1 yıl
Ben de diyorum ki iş fark etmez isteyen yazar, arar kesin tepki ortaya koyulmayınca böyle sürer gider.
- +1 yıl
Kesin tepki dediğinizden kastınız bunu dile getirip onu istemediğimi bana ilgi vermesi gerektiğimi mi? Afedersiniz ama siz sevgi kavramını yanlış biliyorsunuz. Ben onun iyi gününde de kötü gününde de yanında olmaya söz verdim. Ki bu iş olmasa benimle öyle bir ilgilenişi var ki beni ayakta tutan o zaten insanlar olayın iç yüzünü bilmiyor ki
- +1 yıl
Ya arkadaşım vaktimiz kalmıyordu bizim sürekli mesaj atıp arayamıyoruz benim annem bile arardı ben ona 5 saat sonra dönerdim müdürler zaten telefonu eline aldığın an uyarıyordu o kadar rahat değil diyorum yani anlayın
- +1 yıl
Kesin tepki dediğim şeyi öyle yaparsan senden ayrılırım değil olayın iç yüzünü siz bilirsiniz bu durumdan rahatsızlık duyduğunu dile getirmenden bahsettim.
- +1 yıl
@MekanınSahibiHande benim düşüncem bu seven insan, değer veren insan karşı tarafa böyle hissettirmez değersiz hissetmesin diye bir şeylerden feragat ediyorsam karşı taraftan da aynısını beklerim bir iki mesaj göndermek saniyeleri alır bu mektup değil ki günler alsın umarım onlarda böyle şeylerin devamı gelmez çünkü iyi niyet belli bir zamandan sonra su istimal ediliyor
- +1 yıl
Cemre Hanım 😊 mesaj atmasında problem yok. Hatta bazen dolabın arkasına saklanıp sana yazıyorum derdi😃 benim bahsettiğim eve gelince uyuya kalıyor biraz işler de uzadı hırsızlık olduğu için ve elemanlar kovulduğu için. Fazla çalışıyor ve bazı mesajlar gerginlikle atılıyor bunu dedim
- +1 yıl
Tamam aynen o zaman mesaja cevap vericek diye o kadar işi müşteriyi bırakıp tuvalete gidip mesaj atma derdinde olsun
Boşuna laf anlatmaya gerek yok çalışan anlar halden neyse
- +1 yıl
Kasada olan bir personel düşünün siz de müşterisiniz. O an işinizin mi halledilmesini istersiniz yoksa karşınızda mesajlaşan bir A101 personeli mi
- +1 yıl
Valla aldatıyor diyenler böyle vakit ayırsın bunlar bahane diyenler hemen gidip A101 'e işe girsin o zaman anlarlar işte.
- +1 yıl
Knk onu mu dedim yemek arasında arar ne bilim yazar boş anında demek istedim iş anında iş çalışır yani senin attığın ekranda 8 saat yazmamışligi var ben ona takıldım bu kadar meşgul olmak fazla yani
- +1 yıl
Tamam boş anında yazıyor yukarıda görülüyor zaten. O sekiz saat boşluk eve gelip uyuya kalması hep uyuya kalmıyor ki bir kere oldu
- +1 yıl
@MekanınSahibiHande aldatıyor demedim herkes aynı değil ama işim var deyip ilgili olmayan işler dışında başka şeylerle meşgul olan insanlar da var benim hayatımda çıkan insanların bir kısmı böyleydi bu durumda konudaki olaya pek olumlu bakamıyorum
- +1 yıl
Ama A101 gerçekten zor bende onu söylüyorum bazı günler oluyor hiç molaya çıkamıyorsun eleman eksik oluyor havada acele acele su içtiğim gün olmuştu benim
Koca mağazada çok az kişi çalıştırıyorlar iş yükü çok , azar çok işitiyorsun böyle olunca hayata hevesin kalmıyor o derece - +1 yıl
Ve ben hiç yemek yemeden akşama kadar aç kalmıştım
- +1 yıl
@MekanınSahibiHande o zaman Allah kolaylık versin
+1 yılBuna iki mesaja bakarak karar verip söylememiz yanıltıcı olur. Sen sevgilinin genel tutumuna bakarak daha doğrusuna karar verebilirsin. Bu gibi durumlarda bir iki güne değilde daha uzun süreli tavırlara bakarak değerlendirmek lazım
11 Yorumla- +1 yıl
Evet bir süre daha beklemeliyim, üstelik böyle olmadığını düşünüyorum her zaman
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılAbartıyor bence sana zaman ayırmalı
00 Yorumla
+1 yılAh be oglum senle konusmak siteyen özleyen böyle birini üzmeye değermi seven sevdigine bakti bulur bu adam hiçmi kendine vakit shırmıyor işten eve evden işi arada hiçmi evde boş vakti yok seven sevdigime hertürlü vakti bulur malesefki bu cocuk seni pek sevmiyo gibi
22 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka niye sevgili gibi sözcükler dememe kararı alıyosunuz ilginç bir ilişkiniz var yakında arkadaşlığa geçeceksiniz galiba kdkdkd
- +1 yıl
Ben öyle istedim
+1 yılBende market sektöründe çalışıyorum şöyle diyim A101 gerçekten çok zor ben akşama kadar aç ve susuz kaldığımı bilirim koca mağazada 2 kşi çalışıyordum eziyetti aileme vaktim yoktu direkt uyuyordum sonra bime girdim ortam iyiydi müdür oldum şimdi rahatım
014 Yorumla- +1 yıl
Sayım hep olmuyor ama 2 ayda bir oluyor
- +1 yıl
Yaa gerçekten mi bak sevgilim de o durumda. Personellerden birisi hırsızlık yapmış diye mağazada şu an iki kişi çalışıyorlar. Gerçekten çok yorgun ve full çalışıyor iki gündür. Buna rağmen gergin de olsa mesaj atıyor tatlı konuşuyor ben üzerine çok gitmeyeyim değil mi suçu yok. Bazıları altta okuduysanız aldatıyor demiş abartmışlar. İki senedir tanıyorum onun huyunu mizacını en çok ben bilirim. İşe gitmediği zaman vakit ayırıyor üstelik
- +1 yıl
Onlar ne anlar? aldatmak derler anca. Yemin ederim aynısını yaşıyordum ellerim hep çiziliyordu buz tutuyordu o dolaplardan yalvarıyordum resmen 5 dakika oturmak için biri mesaj atıyordu benim hemen cevap vermeye zamanım hiç olmuyordu sonra atayım diyordum yorgunluktan unutup uyuyakalıyordum. envanter stresi, sayım, mal at mal çek hepsini diz skt derken artık mecalim kalmıyordu
- +1 yıl
hırsızlık olayı olurdu azar işitirdik neden dikkat etmiyorsunuz derlerdi
- +1 yıl
Yaaa gerçekten haklısınız bu işin içinde değiller ki ne anlarlar. Eve geliyor bazen inanır mısın gözlerinden belli yorgunluktan öldüğü. Ben aptal gibi arkadaşıma uydum sevgilime dedim ki benimle ilgilenmiyorsun vs vs gerginlikten bitirmek istedi sonra kıyamadı. Böyle yorulmasına rağmen kötü niyetli değil. Benim tek dileğim onu anlamak. Çünkü şu an iki kişi çalışıyorlar ve izin kullanabilmek için full çalışacak iki gün.
- +1 yıl
İyi yine biz iki kişiydik izin kullanmayı unuttuk
Eşşek gibi çalıştırdılar mola diyorlar bir su içiyordum hemen çağırıyorlardı
- +1 yıl
Yani elinden geldiğince anlayışlı ol A101 şartları çok zor onu anlamaya çalış onun halinden en iyi ben anlarım
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim Hande Hanım içime su serptiniz. Sabahtan beri kötüydüm düşünüp ağlıyordum
- +1 yıl
Hayır hayır kötü düşünme :)
Sevgiline söyle hemen BİM'e girsin cidden A101 sosyal hayatı sıfırlıyor - +1 yıl
Evet ya adamın hiçbir şeye isteği kalmamış shajbdjabd eskiden kafeleri vardı ohoo çok değişti şimdi sattılar o kafeyi. A101 yüzünden sürekli ayrılmak istiyoruz birbirimizden. Bi ağzını açıyor A101 böyle şöyle. Yemin ederim A101’den başka hiçbir şey konuşmuyoruz aradığında. Ben de kırmıyorum onu bırakıyorum içini boşaltsın belli ki büyük dert olmuş içine. Bir an önce Almanya’ya gitmek istiyor
- +1 yıl
Bende orada çalışırken yurt dışına kaçasım var diyordum psikoloji bozuyor 😂
- +1 yıl
Neyse dediğim gibi çalışmayan anlamaz sen onlara bakma
allahtan telefonu eline alabiliyor bazı mağazalar sabahtan akşama kadar telefon yasak diyor - +1 yıl
Teşekkür ederimmmm💜
- +1 yıl
Bu üyeye kulak ver. Fazlası var eksiği yok. Çalıştım a101'de. Yeri gelir yıllık iznini kullanacak vakit olmaz.
+1 yılBu tavırlar bana çok tanıdık geliyor.
Canım ben evliyim ve inan bana sevgiliyken de böyleydi ve nişanlanınca da değişmedi. .
Evlenince de aynı, değişen bişey olmuyor ve bana sorarsan yol yakınken vazgeç, tabii sana her zaman nasıl davrandığını bilmiyorum mesajlara bakarak yorum yaptım. .
Ayrılık düşüncen yoksa , umarım ilerde çok mutlu olursunuz ben yanılırım 💖
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılEVET çok yoğun olur eski bir a101 çalışanı olarak söylüyorum yoğun oluyor 4 kişi bir magazayi idare etmeye çalışıyorsun 2 sabah 2 kisi öğlen işe başlar sabahcilar 4 gibi çıkar ogelenciler 21 gibi mağaza kapanır 22 gibi çıkar yorulması gayet doğal anlayış gostermelisin
00 Yorumla
+1 yılAnladığım kadarıyla sen bu arkadaşa çok güveniyorsun ve olaylara polyanna bakış açısıyla yaklaşıyorsun. Ben senin yerinde olsam çıtırdan bi şüphe ederdim. Araştırırdım, yaptıklarıyla söyledikleri tutuyor mu diye
10 Yorumla
+1 yılİnce düşünen insanlar her zaman üzülür maalesef ama sana sevgilin işteyken uğraşacak şeyler bulmanın öneririm anladığım kadarıyla az da olsa gün içinde konuşuyorsunuz. Bir kursa filan yazıl ya da kendine hobi edin bence.
12 Yorumla- +1 yıl
Haklısınız okul açılıyor zaten ben de yoğun olacağım birbirimizi daha iyi idare ederiz artık
- +1 yıl
Evet bence de biraz sabredebilirsin tartışmayın böyle şeyler için birbirinizi üzmeyin 🌸
Gizli Üye(36-45)+1 yılHer işin kendince zorluğu var, ama hiçbir iş sevdiklerine vakit ayırmayı engelleyemez. Ben buna inanmıyorum. Her zaman bir yolu bulunur. Bir de dikkatimi çekti, 'Sevgili gibi sözler kullanmayacağız' yazmışsın. Böyle bir tartışma ve sonuç yaşandıysa o ilişkiden hiçbir şey bekleme artık. Üzülürsün.
10 Yorumla
+1 yılÜstüne düşme bu kadar. Sen ona yazma arayıp sorma da bak nasıl vakit bulup seni arıyor. Erkekler böyleler işte. Benim eski sevgilim de böyle yoğun çalışıyordu. Ayni şeyleri ben de yaşadım. En iyisi sende biraz ilgiyi kes. Kendine zaman ayır.
04 Yorumla- +1 yıl
Tamam da bu arayıp sormamaları ben yapsam o da aramaz. Ben arayınca çok güzel konuşuyor ilgili bu yüzden hep aramak istiyorum
- +1 yıl
Kendi ağzınla diyorsun işte. Bırak bakalım seni gerçekten seviyorsa arar zaten. Aramıyorsa da kendi bilir abi. Bu kadar üstüne düşersen hiç bi değerin kalmaz onun gözünde. Üzgünüm ama erkeklerin beyni böyle çalışıyo.
- +1 yıl
Bak onu kiskandir biraz abi. Onunla ilgilenme mesela. Arkadaslarinla gez toz. o da görsün ama bunları fotoğraf falan paylaş.
- +1 yıl
o zman kıymetini daha iyi anlayacak bak gör
+1 yılmadem kendin biliyorsun burada neden soruyorsun? evet a101 in calisma sartlari berbat ama full cektigi gunler disinda vardiya var oldukca vakti kaliyor yani. birak biraz ozlesin seni yapisma cocuga
11 Yorumla- +1 yıl
Neyi biliyormuşum üstelik ne yapışması dört beş gündür sevgilin aramasa aldatıyor diye ortalığı velveleye verirsin ben üsturuplu bir şekilde “onu daha iyi anlamak istiyorum” yazmışım
- Eğitim & Kariyer konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılÖncelikle zincir marketlerde çalışan kişiler gerçekten çok yoğun bir şekilde çalışıyor. Sonrasında sevgilin diye her gün aynı yoğunlukta iletişim kuracak değilsiniz her dakika da yazamaz
11 Yorumla- +1 yıl
Haklısınız
Annemde a101 de çalışıyor cidden bu marketlerde çalışan insanlar çok yoruluyorlar. Bence sen biraz daha ilgi beklediğini söyle ona. Ve genelde de cuma günleri sayım oluyor. Herşeyi konusa konuşa aşarsaniz daha sağlıklı bir ilişkiniz olur
00 Yorumla
+1 yılBen a101de part time çalısan3l biri olarak söylüyorum böyle bir işletme olamaz. Köle kampı gibi fazla çalışırsın mesai ücretin yatmaz erken çıkarıcaz derler erken çıkamazsın. Yani boktan bir yer. Sevgiline biraz zaman tanı izin günlerinizde konuşun. Angarya çok iş kitleniyor mağaza sektöründe genel olarak.
04 Yorumla- +1 yıl
Çalışanların yüzde yüzü bu dediklerinizi söylüyor ben şimdi sevgilime daha çok hak verdim adam ona rağmen vakit ayırıyor
- +1 yıl
Yani ben çıktım mesela ben part diye girdim full cektiriyolardı yani başka bir yerde is bulsa daha iyi. BİM migros bu 2si gerçekten belli bir düzeni olan yerler a101 şok bunlar personele çok yükleniyorlar. Son iş günümde kasamdan 250tl açık çıktı hesabını sen yap allaha havale ediyorum hepsini. Yani haklı sevgilin. Bi mal gelir 400 500kg çekersin. Kasların gider. Paran az yatar vs hep sıkıntı ya.
- +1 yıl
Ya hep böyle değil 2 gündür böyle çok yoğun. Normalde de yoğun aşırı ama bana yansıtmıyordu pek. İki gün önce çalışan bi personel para çalmış 10 bin TL. Bunlar bu yüzden iki kişi çalışıyorlar yeni kişi yokmuş. 2 gündür full ve bu gece sayım varmış. Full yapıyor çünkü izin kullanabilmek için. Açıkçası ben çalışmadığım için ve burada bazı arkadaşlar da şartları bilmiyorum sanırım hemen sana soğuk yapıyor aldatıyor gibi şeyler demişler. Sevgilim yorgun üstelik uykusuz ona rağmen yazmış bunları adam
- +1 yıl
Yani.
+1 yılSana tavsiyem biraz beklemelisin hemen bir karar verme olumsuz düşünme. Bekle bakalım biraz izle onu değişen bir şey var mı huyunda veya sana davranış tarzında anlarsın zaten.
04 Yorumla- +1 yıl
Çok haklısın gerçekten teşekkür ederim. Davranışlarında çok problem yok. Herkes sevgilisinin huyunu mizacını bilir. Sadece iki gündür çok dolu
- +1 yıl
Olabilir sonuçta çalışma ortamı bilirim yorulmayı benim abim de bu şekilde yoğun çalışıyordu gece gelip yemek yer uyurdu yani yorgunluğu yaşamayan bilemez bence dediğim gibi bekle bakalım inşallah işleri biraz rahatlar sen de iyi hissedersin canım
- +1 yıl
Sağ ol kuzum teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim ne demek ❤️
Eğitim & Kariyer konusunda 836 cevap paylaştı. O tür zincir marketler çok yoğun bir iş temposuna sahip oluyor yani anlayışlı olman gerekir ki sen de farkındasın zaten.
11 Yorumla- +1 yıl
Evet
- Eğitim & Kariyer konusunda 8,5b cevap paylaştı.
+1 yılÇalıştığında arıyorsan bunaltıcı, çekilmez bir durum. Vardı bir tane manitam çok iyi, hoş ama çalışmıyor ve sürekli evdeydi. Sürekli aramak, konuşmak istiyordu. Rahatsız edici bir durum.
00 Yorumla yazık ya ama şunu unutma seven zaman ayırmaz yaratır:-) kurban olurum kısmına bittim bu arada.
02 Yorumla- +1 yıl
Kötü anlamda mıı : )
- Eğitim & Kariyer konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılDuyduğuma göre A101 fena bir yermiş. Ben bu elemanlarına yaptıkları haksızlıklar yüzünden alışverişi kestim ordan.
01 Yorumla- +1 yıl
Vallahi herkes bunu söylüyor resmen şok içerisinde dinliyorum olanları
BİM şok a101 gibi marketler çok sıkıdır. Eline telefonu aldığında müdüre hesap vermek zorunda kalırsın. Bu yüzden iş esnasında yazmaması normal. Ama işte değilken yazmıyorsa o problemdir
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılO işteyken sende işlerini hallet akşam konuşursunuz başka bir uğraş bul yani kitap oku resim çiz gez ne yaparsan yani
00 Yorumla - Eğitim & Kariyer konusunda 847 cevap paylaştı.
+1 yılEvet aşşırııı zor bir iş hemen aldatma vs yazanlar olmuş illaki müsait bir zaman olacaktır konuşur halledersiniz
00 Yorumla
+1 yılSenin söylediklerinde bile tutarsızlık var bence sen bir kafanı dinle
07 Yorumla- +1 yıl
Haklısınız kafam çok bulanık
- +1 yıl
Buradan insanlarla konuşup daha fazla bulandırma herkes senin ilişkinin durumunu bilemez bunu sadece sen bilebilirsin sadece sana tek önerim mutsuzsan kendini bu ilişkide bitkin görüyorsan o heyecanı sevgiyi ilgiyi bulamıyorsan ayrılmanı öneririm otur düşün
- +1 yıl
Eskisi kadar yorulmuyorum çünkü eskiden daha çok üzerine gidiyorum şimdi onu anlayarak arada bir arayıp yazıyorum. Kafamın rahat olduğunu düşünüyorum ama tabii ki bu tür şeyler beni çok yoruyor bunaltıyor. Bana haksızlık yapmak istemiyorum haklı nedenleri olduğunu biliyorum çok yorgun oluyor çok bitkin oluyor. Ben evdeyim çalışmıyorum onuna kadar yorgun olur bazen anlayamadığım için trip falan atıyorum önceden yapıyordum şimdi değil artık
- +1 yıl
Ne kadardır berabersiniz
- +1 yıl
İki yıldır. Aslında gerçekten kötü biri değil. Ailesini tanıyorum kendi halinde biri. Şu zamana kadar hiç yalan ve yanlışını yakalamadım. Şüpheci yaklaştığım her konuda haklı çıktı. Eskiden Kafeleri vardı ozamanlar çok daha iyi konuşuyorduk şimdi A101e başladı kafeyi sattılar A101e başladıktan sonra çok gerilmeye başladı iş ortam onu çok germeye başladı. Eve geldiği zaman o yorgunlu o gözlerindeki yorgunluğu gerçekten görebiliyordum
- +1 yıl
A101 çok yorucu o iş hakkında çok yorum gördüm afedersin ama köpek gibi çalıştırıyorlar birde iş yerinde telefon yasaksa birde ilişkin varsa kavga çıkması anlaşmazlıklar olması çok normal sende ilgi sevgi istiyorsun senide anlıyorum insan ilgisiz yapamıyor gerçekten benim sevgilimde askerde 6 aydır doğru düzgün konuşamıyoruz
- +1 yıl
O iyi olsun da artık ben ilgiyi sevgiyi alakayı vakti her şeyi geçtim umarım daha iyi oluruz
Eğitim & Kariyer konusunda 414 cevap paylaştı. sevgı neydı fedakarlıktı...:D:D:dbaska da bişey demıyorum.
aranızdakı seyın gercek oldugunu dusunuyorsan...00 Yorumla
+1 yılHer ilişkinin dalgalanmaları, zor günleri oluyor. İlişki emek ve sabır istiyor
01 Yorumla- +1 yıl
Evet kesinlikle
+1 yılYorgundur güzelim anlayışlı bi kadınsın sanırım. Herkese nasip olmaz.
02 Yorumla- +1 yıl
Bence de yorgundur ☺️ herkes aldatmış vs o yüzden diyor ama onun durumunu buradan bilen bi ben varım. İşini bizzat gördüm. Bi de sanırım erkekler yorgun olunca bir şey görmüyor pek : ) dimi
- +1 yıl
Yorgun olunca tek bişey görürüz ;) onun da ne olduğunu sen de bilirsin ;)
+1 yılbenim arkadaşım var çalışıyor gerçekten cok yoruluyor heleki yenı baslamıssa daha cok yorulur ışı öğrenmek için
00 Yorumlayazık genç bir kadın nasıl aldatılır izleyelim fmfmf
04 Yorumla- +1 yıl
Öyle mi dersin
- +1 yıl
Diyorum kendime yediremiyorum elimde kanıt yok
- +1 yıl
ben sana kanıt göstereyim şuni sorudaki mesajlaşmalara bak
Arkadaşlar abartıyor muyum? (resimli)? ↗
Eğitim & Kariyer konusunda 950 cevap paylaştı. O kadar da değildir ya. Açıp telefona bakar ya da yorgunluktan ölmez bence ❤
00 Yorumla
+1 yılSen sevgiline söyle ŞOK a geçsin bizim burdaki şok çalışanları yan gelip yatıyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBirden işe girince yani uzun süre calismayinca ölü gibi oluyor insan zamanla alışır sana zaman ayırır, İnşAllah senin gibi düşünceli bir sevgilim olur. A-101 çalışmadım ama koleden farkları olcagini sanmam çünkü gitmeyi düşündüm araştırdım oturmaları yasak zaten dikkat edersen koltuk yok kasada bile yok + öğle yemeğini depoda yiyorlar yerken kameralari izlemelerini istiyorlar canım insanda çok çalışan müşteri vs. Bilmiyorum ya da ben çok iyi niyetliyim zamana bırak.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSeni anlıyorum, benim dayım da A101 de çalışıyor ama karısına çocuğuna vakit ayırabiliyor sayım olduğunda geç geliyor ve yoruluyor fakat insanin bir yerden sonra alışmasi gerek
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 737 cevap paylaştı.
+1 yılaşırı yorgunken sana nasıl ponçik ponçik mesaj atsın
00 Yorumla
+1 yılArada çalıştığı yere git sırf onun için geldiğini bilsin ilişkini daha iyi yere getirirsin. Ama kontrol etmeye çalışma aldatma çok kolay bi şey 5 dkda aldatır ruhun duymaz onun için geldiğini söyleyerek git ve sarıl
01 Yorumla- +1 yıl
Keşke bana yakın olsaydı değil maalesef
+1 yılBence yoruluyordur markette çalışan birkaç tane tanıdığımdan duymuştum zor diye
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 393 cevap paylaştı.
+1 yılErkeklere cidden bu kadar yumusak olma uzulen sen olacaksin sonunda
00 Yorumla Abartmıyorsun evet çalışma koşulları zor fakat istese sana zaman ayırir yazar arar
00 Yorumla
+1 yılTuvalete giderken de yazabikir yazan insan her koşulda yasar
00 YorumlaBirkaç dakika bile ayıramıyor mu yani? Bu çoktan gözden çıkartmış seni
00 YorumlaSana karsı soguk ve ılgısız seven sevdıgıne vakıt ayırır
03 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSeni hak etmiyor kesinlikle bir de herkese kurban olurum demeyin
06 Yorumla- +1 yıl
İlk sevgilim çok emek verdiğimi düşünüyorum öylece elimden kayıp gitmesine dayanamam
Cevap sahibi+1 yılIlkler her zaman hazin olur ve bu dayanamam ayaklarını bırak. Böyle bir erkeğe bile muhtacsan acizligine üzül. Hemcinslerimi böyle gördükçe aşırı sinirleniyorum
- +1 yıl
Ben böyle değildim klasiğini kullansam. İradesi güçlü biri olarak tanımlardım. Ama aşk yenik düşmekmiş. Çok boktan bir şeymiş. Elimde olmuyor söz geçiremiyorum kendime
Cevap sahibi+1 yılÜzüldüm gerçekten seni kullanır bırakır ve daha çok üzülürsün
- +1 yıl
Bana hep çok safsın nasıl birisin hayatımdan söküp atamıyorum seni gibi sözler kullanıyor. Ayrılıyoruz veda ederken seninle evleneceğim diyor. Nasıl rahat kalayım şimdi ben. Çok çok zor. Bir daha birisini kendimden çok sevmeyeceğim
Cevap sahibi+1 yılSenden sonrasına da aynı şeyi diyecek senden öncekine de aynı şeyi dedi ama sen hala özel olduğunu sanmaya devam et
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu soruyu sorup iki güncellemede sevgilini övmüşsün madem değil niye sordun?
02 Yorumla- +1 yıl
İnsan konduramıyor ve duymak istediklerini yazıyor ya öyle işte…
Cevap sahibi+1 yılSaçma...
Gizli Üye(18-24)+1 yılçok sıkıyorsun çocuğu bu şal sebgilin diye her saniye konuşacaksınız değil adam çalışıyor
08 Yorumla- +1 yıl
Ben her saniye konuşuyoruz dediğimi hatırlamıyorum
Cevap sahibi+1 yılSıkıyorsun çocuğu çok belli yakında ayrılır senden
- +1 yıl
Öf he aynen doğru bay
Cevap sahibi+1 yılYakındada neden ayrıldık diye bir soru sorarsın bb
- +1 yıl
S*ktir boktan profilini al ve git kusucam yoksa hfkebdnd
Cevap sahibi+1 yılBakmak zorunda değilsin sg
- +1 yıl
Başındakinden utan yobaz
Cevap sahibi+1 yılBana istediğin kadar laf atabilirsin ama dinime asla haddini bil
Gizli Üye(25-29)+1 yılValla A101e giren evrim geçiriyor. Bir yandan koli kaldır indir yuları çıkar. O sayım zaten başlı başına bir olay.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSoğumuş erkek konuşması bu resmen üstüne düşme sakın kendini bir şey sanar
06 Yorumla- +1 yıl
Ne yapmam lazım
Cevap sahibi+1 yılSende onun gibi davran üstüne düşme arıyım mı deme hafif resmi gibi konuş o zaman tam tersi olur
- +1 yıl
Öyle yaptım ancak dediğin gibi olmadı umrunda olmadı
Cevap sahibi+1 yılBiraz daha dene
- +1 yıl
İki sene içerisinde defalarca yaptım ilişkinin başlarında peşimden koşuyordu ancak sonraları yaptığımda sen bilirsin cevabını aldım. Bir ay yaptım bunu bir işe yaramadı
Cevap sahibi+1 yılAh bu erkekler...
tamam ara sıra yoğunlukları oluyordur da bu biraz abartmış gibi çok anlayışlısın bu arada keşke bize de senin gibisi denk gelse..
Altında bir şeyler ara bence... sıkıntı var..
02 Yorumla- +1 yıl
Hırsızlık olayı oldu bu yüzden beş kişi çalışması gerekirken iki kişi çalışıyorlar. Buna şahidim. Full çekmesi lazım sabahtan akşama kadar ki izin kullanabilsin. Yalanını yakalamadım bu zamana kadar
+1 yıl:) seven insan arar, seven insan vakit yaratır, seven insan iş arasında bile sevdiğini yoklar kardeşim... günahını almak istemem demiyorum ama :) bir cacik olmaz ondan sana
00 Yorumla
+1 yılBu çok sıklasıyorsa müsait olduğunda yemekte molada falan yazmıyor aramıyorsa müsait olduğu zman aynı şekilde ise abartmıyorsun
02 Yorumla- +1 yıl
Yok iki gündür böyle, mesaj atıyor müsait anı da pek olmuyor full çalışma olduğu için
- +1 yıl
O iki gün bu şekilde çoğalırsa
- Eğitim & Kariyer konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılMüsait olunca konuşursunuz
00 Yorumla Eğitim & Kariyer konusunda 3,6b cevap paylaştı. Onu rahat bırak kasma sıkarsan olmaz
00 Yorumla
+1 yılBende sevgilimle böyleyim ama hep anlayışla karşıladım onu, turuzim otelcilik de çok yoğun çok sık görüşemiyoruz çokta sorun etme
10 Yorumla
+1 yılGerçekten yorulmuş olabilir musayit bi gününde git yüz yüze konuşun
00 Yorumla
+1 yılBen biçim konuşuyor 🤢
01 Yorumla- +1 yıl
Evet biraz
+1 yılİşe gitmediği günler de böyle mi
01 Yorumla- +1 yıl
Yok her zaman böyle değil birkaç gündür çok yoğun
Seven insan zaman yaratır molada olsun arar
02 Yorumla- +1 yıl
Molada müdürleri yanında oluyor
+1 yılKonuşmayın bir zahmet.
00 YorumlaSeviyosa eminim gene bir yolunu bulur bence
00 Yorumla
+1 yılFazla birbirinizi sıkmayın oda özketmedin de..
00 Yorumla
+1 yılTakılma bence gayet normal
00 YorumlaSenin sevgilin olmak istemezdim kek
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 323 cevap paylaştı. şoktakiler yardım istemiştir :D
00 Yorumla- Devamını Gör (14)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
