İşteyken telefonla oynayanlara çok sinir oluyorum ve işten atıyorum haksız mıyım?

29 yaşındayım İstanbul'da büyük avm'lerden birinin müdürlüğünü yapıyorum mağazalarımız da çoğunlukla 18-25 yaş insanlar çalışıyor onlar da ne hikmetse hem işe ihtiyacımız var yalvar ya kar gibi yollar bir elleri telefonda çalışıyorlar işe girerken bildiriyorum zaten 4 uyarınızda işten atarım diye ve de gerçekten atıyorum madem bu kadar işe ihtiyacınız var niye bir üçüncü eliniz telefon olmuş madem bu kadar telefona susadınız gibi karnınızı telefon doyursun haksız mıyım

Güncellemeler
1 yıl
Evet sanırım biraz sinirleniyorum 🤣🤣 hayır bu iş için mesela üniforma giydiriyoruz giyiyorlar sabahın köründe kalkıyorlar geliyorlar bir sürü zahmete katlanıyorlar Ya şu lanet telefonu da oynama Allah Allah ya
İşteyken telefonla oynayanlara çok sinir oluyorum ve işten atıyorum haksız mıyım?
Cevapla