2 ay

İş yerinde boş kaldığım için sürekli telefonla oynamam haksızlık mı, patron mu abartıyor?

Kızlar merhaba ben bi atölyede işe başladım ön muhasebe olarak daha öncesinde de 3 yıllık deneyimim var ama eski çalıştığım yer daha kapsamlıydı burada sadece fiş kesiyorum sevkiyat yapılırken bir de gelen fişleri giriyorum o kadar yani iş yoğunluğum hiç yok hatta bazen diyorum bana ihtiyaçları yokmuş niye aldılar diye maaşım da biraz yüksek şimdi ben burada çalışalı 2 ay oldu fazla iş yoğunluğu yok işim olmadığı zamanlar telefonla uğraşıyorum çünkü yapacak başka bir şeyim yok bu sabah da kahvaltı yaparken telefonla uğraşıyordum sen çok telefonla oynuyorsun dedi ben de yemek yediğim için yoksa telefonla uğraşmam dedim o da evde yemeğini ye dedi ben böyle bir şey görmedim dedi şok oldum tepki bile vermedim bazen de o kadar ufak şeyleri sorun ediyor ki mesela fişe 6ad yazacağım neden birleşik yazıyorsun ama zaten böyle yazılı ve benden önce de fişe hep öyle yazmışlar ben yazınca sorun oldu anlamadım evet telefonla çok uğraşıyorum benim de gözüme batıyor ama gerçekten iş yok başka ne yapacağım ki boş boş duvarı mı seyredeceğim

İş yerinde boş kaldığım için sürekli telefonla oynamam haksızlık mı, patron mu abartıyor?
Cevapla