2 yıl önce açıköğretime kaydimi yapmıştım ailevi nedenlerden dolayı hiç giremedim ne yapmaliyim?

Kaydimi tekrar yapayım dedim kayıt olduğum bölüm dışında tüm bölümler görünüyor ne yapmalıyım

2 yıl önce açıköğretime kaydimi yapmıştım ailevi nedenlerden dolayı hiç giremedim ne yapmaliyim?
Cevapla