Kadınların haklı çıkmak için bütün tuşlara basması hakkında ne düşünüyorsunuz?

""Öncelikle ima ettiğim kesim kadınların tamamı değil ama çok yüksek bir kısmı"" Bir tartışma olsun bir kavga olsun, laf dalaşı olsun: Direkt olarak "kadın düşmanı, cinsiyetçi, incel, tacizci, sen şunun, bunu savunuyorsun" olayın daha tamamını dinlemeden yarım yamalak dinlediği bir konuyu haklı çıkmak adına yalan yanlış savunmalar, çemkirmeler.. Bu kafa yapısındaki kadınları, normal olan kadınlar da görüyor biliyorum, çevrenizde böyle kişilere rastladınız mı hiç?

Kadınların haklı çıkmak için bütün tuşlara basması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla