44.900 kişi iş başvurusunda bulunmuş 20 kişiyi tek alicaklar çok kötü değil mi?

başvuranlar hep lisans ve ilköğretim
44.900 kişi iş başvurusunda bulunmuş 20 kişiyi tek alicaklar çok kötü değil mi?
Cevapla