Neden iş ilanlarında 1 kişiden en az 3 iş bekleniyor? Neden 1 iş için 1 kişi almıyorlar?

Neden iş ilanlarında 1 kişiden en az 3 iş bekleniyor? Neden 1 iş için 1 kişi almıyorlar?

Günlerdir, iş ilanlarına sürekli bakıyorum.

hem günde 10 saat çalıştıracak

hem 1 kişi 3 işi bilip yapacak

hem de asgari ücret vericek.

Bunda ne mesai var ne de bir ekstra ücret

Neden iş ilanlarında 1 kişiden en az 3 iş bekleniyor? Neden 1 iş için 1 kişi almıyorlar?
Cevapla