Özel sektörler madem kimseyi işe almıyor niye ilan veriyorlar?

Üniversiteden yeni mezun olanlara iş kapısı yok. Tecrübe bahane edip işe almak istemiyorlar. Çoğu işyerinin iş ilanları aylarca asılı kalıyor. Madem kimseyi işe almıyacaksın başkalarının hayallerini niye söndürüyorsun?
Özel sektörler madem kimseyi işe almıyor niye ilan veriyorlar?
Cevapla