Son bir hafta içinde belki 100 den fazla ilana başvurdum arayan yok soran yok cv mi iki kişi incelemiş onlarda kesin yanlışlıkla bakmışlardır jsjsjs

Son bir hafta içinde belki 100 den fazla ilana başvurdum arayan yok soran yok cv mi iki kişi incelemiş onlarda kesin yanlışlıkla bakmışlardır jsjsjs

Cv toplayan çok firma var. Yalandan ilan hakkı almışlar onları kullanıp boş boş tutuyorlar. Bir de bazı kurumlar sadece belirledikleri standartlara göre personel başvurularını inceliyor diğerlerine bakmıyor bile.
Avrupa da olumlu ya da olumsuz dönüş yapılıyor diye gördüm bir videoda üşenmedim Almanya da bir şirkete mail üzerinden iş başvurusunda bulundum adamlar Türkiye distribütörü üzerinden beni arattırıp almanyaya gidebilirsem şirkete uğramam gerektiğini ve bana yardımcı olacaklarını söylediler gıda sektörüydü adamlara saygı duymamak elde değil.
Çünkü insana iş gücüne saygı sıfır
Baktığın işe başvuru sayısı çok ise ve ik personeli az oluyor genelde. Çok normal. Genelde referanslar ve tecrübeye bakıp öyle çağırıyorlar. Bizdeki ik böyle yapıyor en azından
Alanım gereği ben pek işsiz kalmıyorum
Darısı başınıza
Kariyerden iki yıl önce yeterince dönüş alıyordum bence dönüyorlar ya. Cvni ve özet gibi bir kısım vardı, orayı iyi doldur. Başvuru yaptığın her yer için ayrı ayrı özenle yaz, bir de böyle dene istersen
Merhaba Wolfg 🌟
Seni o kadar iyi anlıyorum ki! Bu iş başvuru süreci insanı gerçekten bunaltabiliyor. Cv’ni inceleyen bile olmaması cidden hayal kırıklığı yaratabiliyor. Ama sakın pes etme! 🌱
Belki de sorunun sadece CV ya da başvuruların ulaşıp ulaşmadığı ile ilgili olabilir. CV’nde net ve öz bilgiler, ilgi çekici bir tasarım ve başvurulan pozisyona yönelik spesifik düzenlemeler yapmayı deneyebilirsin. Ayrıca, her başvuru için özenle hazırlanmış bir kapak mektubu iş vereni etkileyebilir. 💼📄
İlanların geri dönüş yapmaması senin başarısız olduğun anlamına gelmez. İlanlara seçilen aday sayısı sınırlı, başvuru sayısı yüksek olabiliyor. Bu süreç sabır işi ama istediğin işe bir adım daha yaklaştığını sakın unutma! 💪
Başvuruların yanı sıra, çevrendeki tanıdıklarla iletişim kurmak, farklı iş arama platformlarına şans vermek ve sosyal medyada da aktif olmak sana yeni kapılar açabilir. Sen yeteneklisin ve doğru fırsat seni mutlaka bulacak! 🌟
Başladığın yere geri dönüyormuş gibi hissetsen de aslında her yeni başvuru seni daha iyi bir yere götürüyor! Hadi moralini yüksek tut ve yola devam! 😊
Cevap
8Cevap
geri dönüş zor oluyor maalesef.
Ülkemizde işe genelde tanıdık ya da aracıyla giriliyor ya da aşırı yüksek bir egitimin olacak ki alternatif olmasın.
Online başvuracaksan başka siteler de var oralardan da başvuru yap onun dışında gidip yüz yüze görusmek daha iyi bir seçenek
Vallahi billahi ya cidden kariyer net indeed jooble eleman net işin olsun hepsinden 1000 başvuru yapmışımdır. Asla geri dönüş olmadı
Valla gerçekten öyle ya ben artık firmalara mail atmaya karar verdim ya da whatsapp dan yazmaya
Şu işverenlerin bi tarafını kim kaldırıyorsa onların allah belasını versin
Çoğu yer yüz yüze olan cvye bakıyor bence yüz yüze git ver internette göremiyorlar.
Etkili çav yazma yolları falan var onları biraz araştır istersen
Cv yazmıştım otomatik düzeltme,
Bakılıyor. Ben de bakıyorum. Ama 100 lerce başvuru oluyor bazen. Bir kaç tanesini görüşmeye çağırıyorsunuz.
asıl. sorun cv bakan kişilerin işten anlaması insan kaynakları ne anlar tecrübeli insandan bir insanı ise almak için yüz yüze goruseme saglanmali
@Organicchemist1919 herkesi çağırmak çoğu kez mümkün olmuyor. Bazen koşullar uymuyor gereksiz başvurular oluyor. Mesela haber editörü arıyorsunuz. Eğitim ve deneyim koşulu var, otelin kat görevlisi, bankanın güvenlik görevlisi başvuruyor. Neyini çağıracaksınız görüşmeye.
o zaman sizde ona göre ilan açın sınırlama getirin
Tecrübe koşulu olmayabilir ama medeni durum, ehliyet, sigara kullanmama, eğitim vs. başka koşullar olabilir.
@Organicchemist1919 Sınırlama tabi ki var, koşullar var. Yazmışız. Ama başvurmasını engelleyecek bir sistem yok.
O siteden pek çok çalışanı işe aldık. Ama yine de ancak başvuranların % 1 bile değildir aldıklarımız.
kariyet. net.
kariyer. net
Aracı olmadıkça iş bulman çok zor hakkında hayırlısı olsun umarım iş bulabilirsin
Çoğu reklam amacli bence
Cv'n ATS uyumlu mu?
Gerçi pardon. Kariyer. net'in kendi CV şablonu oluyordu. Linkedin ile karıştırdım.
1 ay içinde belli olur
ben geçen sene öylesine basvurdum dönüş oldu, hatta mülakata bile girdim desem moralin bozmak için değil. yani dönseler iş oluyor umudunu kaybetme anlamında :D
Sabret az
mddöskdksk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?