Tıp fakültesinde 4. sınıfım sınavlarda 50 li ve 60 lı notlar aldım hiçbir stajdan geçirmediler beni neden böyle yapıyorlar?

Çok üzülüyorum. Geçme notu 60 zaten. 68 bile aldım son staj sınavından ama sözlü de 40 verip bıraktı beni. Çok kızdım ve ayrıca çok üzüldüm. Herkesi takır takır geçirdiler beni hep bıraktılar. Neden böyle? Çok üzülüyorum yardım edin...
Tıp fakültesinde 4. sınıfım sınavlarda 50 li ve 60 lı notlar aldım hiçbir stajdan geçirmediler beni neden böyle yapıyorlar?
Cevapla