Tıp fakültesi çok tehlikeli bir yer mi de kazanmak için?

Allah çalışmayı imkansizlastiriyor. Son günler got tutusmasi var. Deprem oluyor. Bı kaç gün gidiyo öyle. Son günler hop bi sabah kalkıyorum tablet gg bı gün kalkıyorum gördüğüm kabusların etkisindeyim bı gün kalkıyorum uykumu almama rağmen ayakta durmamıyorum uykusuzluktan. Bı gün kalkıyorum ailemle tartışıyorum bı gün kalkıyorum psikolojim felâket derecesi artıyor bı gün kalkıyorum kardeşim travmalarımi tetikliyor bı gün kalkıyorum depresyon tetikleniyor.
Ne bu Allah'ım
Tıp fakültesi çok tehlikeli bir yer mi de kazanmak için?
Cevapla