Allah çalışmayı imkansizlastiriyor. Son günler got tutusmasi var. Deprem oluyor. Bı kaç gün gidiyo öyle. Son günler hop bi sabah kalkıyorum tablet gg bı gün kalkıyorum gördüğüm kabusların etkisindeyim bı gün kalkıyorum uykumu almama rağmen ayakta durmamıyorum uykusuzluktan. Bı gün kalkıyorum ailemle tartışıyorum bı gün kalkıyorum psikolojim felâket derecesi artıyor bı gün kalkıyorum kardeşim travmalarımi tetikliyor bı gün kalkıyorum depresyon tetikleniyor.
Ne bu Allah'ım
Ne bu Allah'ım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Sjjsjsjsj ders çalışmamak için güzel bahane tehlikeli knk
Gzekali bahane mi sence tüm şeyler çekiliyor. Durduk yere niye deprem oluyor niye tabletim bozuluyor bahane mi sence mal
Sakiiinnnn ollllll şampiyon
herseyin ust uste gelmesi tam olarak bu
Böyle mi olacak benim hayatım kendimi bildim bileli saçma sapan şeyler buluyor beni