İşten ne zaman çıkmalıyım sizce? Lütfen hepsini okur musunuz?

Ben işten çıkıp üniversite sınavına girmek istiyorum, 23 yaşımdayım. Daha önce okuduğum bölüm vardı ama hem istemediğim bir bölümdü hem de kaydımı silmişler zaten. Benim hedefim ODTÜ o yüzden gelecek sene sınava girmek istiyorum. Ben aileme çıkayım 400 gün kala başlayayım diyorum. Çünkü uzun süredir çalışmadığım için temelim yok ayrıca obp'm 70. Bu yüzden de ne kadar erken başlarsam o kadar iyi olur benim için. Ailem de Ekim'de çık diyorlar, 8 ayda yetiştirmem ki ben. Hani işim de iyi değil zaten hakkımı alamıyorum, market işinde çalışıyorum. 18 bin TL karşılığında çalışıyorum onu da parça parça ve maaş günümden 2 hafta geçtikten sonra alıyorum. Sigortam da yok. Tek başıma küçük markette çalışıyorum. Patronum hem belediyede çalışıp maaş alıyor hem de akşamları gelip kasadaki tüm parayı alıyor. Üstüne günlük yemek param olan 150 TL'ye bile göz dikiyor. Ne yapmalıyım sizce?

İşten ne zaman çıkmalıyım sizce? Lütfen hepsini okur musunuz?
Cevapla