İşten ayrılmalımıyım sizce. lütfen ayrıntıyı okuyup net cevap verin?

Öncelikle çok kaşiteli ve ğst sınıf insanların olduğu yüksek maaşlı bir şirkette çalışıyorum. Yaklaşık 16 yıldır bu şirketteyim. Yaklaşık 16 yıldır da evliyim. Eşim, şehir dışı görevlerim olduğu için (yaklaşık toplamda senede 1-2 ay) ve ekibimde kadın personellerde olduğu için ( evli ve çocuklu insanlar) bu şirketi bırakmamı istiyor. Tek sebebimiz görev be ekipte kadınların olması. İki çocuğum var. Sizce ben ne yapmalıyım. Allah aşkına bir düzgün öneri istiyorum. Bunaldım
İşten ayrılmalımıyım sizce. lütfen ayrıntıyı okuyup net cevap verin?
Cevapla