İş Yerime Direkt İhtar Çektim Hiç Haber Vermeden İyi Yaptım mı?

Yöneticim grup içerisinde hatamı paylaşıp savunma yapmamı iatedi özür dilememe rağmende bu bi açıklama değil işinizi iyi yapın yazılı uyarı veririm 3 yazılı uyarı ardından işten haksız fesih olur çıkarılırsınız dediğini İK ya mobing bu diyerek şikayet ettim İK bana yönetici savundu kişiyenözel bir yönetim şekli belirleyemeyiz sana bilgi vermedende yazılı uyarı verebilirdi dedi , bende geçmişte beni toplamda 1 ay isteğim dışında izine çıkartmaları nedeni ile aynı gün ihtar çektim , şu an bunu yaptım diyede beni suçlu hissetirmeye beraber iletişim kurarak yapabilirdik sen hiç bişey yapmadan yöneticini şikayet ettin ve ihtar çektin ihtar çekiceğinide söylesen aramızda onu ayarlardık dedi siz ne düşünüyorsunuz yorumlar mısınız
İş Yerime Direkt İhtar Çektim Hiç Haber Vermeden İyi Yaptım mı?
Cevapla