Lise öğretmenliklerine neden çok az atama yaptılar?

Lisenin zorunlu olmaktan kalkacağı lisenin 3 yıla düşeceği ile ilgili söylentiler var bu yüzden atama azalmış olabilir
Lise öğretmenliklerine neden çok az atama yaptılar?
Cevapla