İlk ve ortaokulda niye bazı hocalar durduk yere nefret ediyordu?

Mesela 1. sınıf hocam ilk günden beri benden nefret ediyordu adam. Hiçbi olumsuz yanım da yoktu. Başkaları ödev yapmayınca uyarırdı ben “güzel yapmamışım” diye defterimi önce tüm sınıfa gösterdi sonra da yırttı. Aileme de söyleyemedim hiç ama cidden travma bıraktı bir çok eylemiyle bende. Ortaokula geçtim arkadaşlarıma sebepsiz yere böyle takık hocalar gördüm. Sebeb ne acaba? Memleketimize falan mı bakıyorlar kafalarına mı yatmıyor sebebi nedir yani durduk yere beslenen kinin aklıma başka bir şey gelmiyor

İlk ve ortaokulda niye bazı hocalar durduk yere nefret ediyordu?
Cevapla