Öğretmenlere karşı nefretim var neden öğretmen diye bir şey var bir şey ogretikleri yok sizce var mı?

ilk okuldan liseye kadar başarılı bir öğrenci değildim taki annemden ve bambamdan benim aslından üstün zekalı olduğumu öğrenene kadar

daha çok okulda sessiz Bir insan olduğum için piskolojik sorunlarım olduğunu düşünüyorlardı
aslında çoğu arkadaşım benden yaşça büyük insanlardı tek başarılı olduğum ders fizik tarih ve biyolojiydi

liseden mezun oldum yks girdim soruların aslında hiç zor olmadığını gördüm hepsi basit temeldi
sorun şu ki ben zor soruları çöze bilen kolay soruları çözmeyen bir insandım eve geldim
4 tane matematik kitabı aldım
1 ayda 3 tanesini bitirdim
bir sürü yanlış yaptım yanlış yaparak öğrendim hocalar bize matamatik kurlarını öğretmiyor
matematik nasıl okunur ne anlatmak istiyor
benim işlem yeteneğinde sorunum yok kimsenin yok sorun şu bu hangi konu bu benden neyi istiyor bunu bildiğinden direk soruları çöze biliyorsunuz matematik çok kolay bilmece gibi

ben mutlak değerden nefret ederdim en kolay konu köklü sayılar çarpanlara ayırma
tüm matamatik nefret ediyordum

işlem yeteneğim var matematik okumasını bilmiyordum

kendime inandım bir ay sonunda 0 neten 25 net Yükseldi
Öğretmenlere karşı nefretim var neden öğretmen diye bir şey var bir şey ogretikleri yok sizce var mı?
Cevapla