Yıllardır okuduktan sonra öğretmenlikte atanamayan kızlar napıyor, dışardan bir iş mi buluyor yoksa evlilik gibi şeyler mi düşünür?

Atanamadim ben de, ve atama da yapmayacaklar belli. Bundan sonra hayatıma nasıl devam etmeliyim kız hâlimle?
Yıllardır okuduktan sonra öğretmenlikte atanamayan kızlar napıyor, dışardan bir iş mi buluyor yoksa evlilik gibi şeyler mi düşünür?
Cevapla