İşsiz kalma ihtimalini düşünerek okulu yarıda bırakanlar var. Yine de üniversite okunur mu?

Sizce üniversite okunur mu? 700 binden fazla öğrenci üniversiteyi bırakmak zorunda kalmış ve bazı üniversite öğrencileri intihar etmiş. Hayallerim var örneğin iyi bir pc toplamak. 4 yıl daha okuyup bir işe girip uğraşmak istemiyorum. İşsiz kalma ihtimalimde var. Sizce üniversite okumak boş mu? Bu soruyu daha önce de sormuştum bazı arkadaşlar sırf sosyalleşmek için bile okunur yazmıştı. Bu gibi şeyleri yazmayın sosyalleşmeye gerek yok.

İşsiz kalma ihtimalini düşünerek okulu yarıda bırakanlar var. Yine de üniversite okunur mu?
Cevapla