Özellikle kızlar neler hissediyorlar? Neler hissediyorsunuz? Öğretmen atamaları çok kötü olmuş alım çok ama çok az. Tanıdığım bir arkadaşım dünyası başına yıkılmış gibi hissediyor. Bu konu hakkında neler düşünüyorsunuz? Sizce böyle hissetmek normal mi?
Kötü hissettiriyor ama farklı bir iş bulabilirim çok da sorun değil
Çok kötü hissettiriyor
Kötü hissettirmeyi geçtim, kahrettiriyor aşırı üzüyor
Dünyan başına yıkılmış gibi hissettiriyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Berbat bir durum emek veriyorsun ve bunun bir karşılığı yok. Üstelik 100puan yapsan bile mümkün değil. Ki 100 puanda mümkün değil ama araya adam sokanlar olmadık puanlarla atanıyor. Ama bu konuda öğretmen olmak için okuyanlarda da o bölümü acanlarda da suç var 600 bin atama bekleyen varken hâlâ yeni mezuna ne gerek var? Artık öğretmenlik bölümü kapansın özel ya da devlet elinde kaç kişi kapasitesi olduğu belli olan bir sektör sonuçta niye hâlâ zorlama yapılıyor öğretmenlik bundan 15 yıl önce daha iyi bir işti ve ataması daha iyiydi yigilmadan önceydi
Di mi ben de o kısıma katılıyorum. Öğretmenliğin önünün kapalı olduğu 10 yıldır belliydi. Buna rağmen okuyanlar da suçlu. Kontenjan açanlar da suçlu. Aslında kendi kendini bitiriyor bizim insanımız, ataması kötü olan veya şimdi iyi olsa da ilerleyen yıllarda kötü olması muhtemel olan öğretmenlik bölümlerini ne diye seçiyorsunuz ki... bilmiyorum belki de çaresizliktendir. Belki de sorsak başka ne yapabilirim ki diyebilir.
Çaresizlik değil öğrenilmiş çaresizlik olur bunun adı olsa olsa. Çok aşırı iyi bir öğretmen olma idealini anlıyorum ama ideallerin karın doyurmadigi realitesini sindirmek lazım. Ne yapabilirdi bu kadar teknoloji gelişti önce para kazanacağı bir alan bulup sonra öğretmenlik okuyabilirdi. Bir yandan para akzanirken bir yandan öğretmenlik atanasi bekler atık şekilde kalıp depresyondan depresyon beğenmezdi. Okuldaki öğretmenlerde öğrencilerine iyi yol gostermiyor. Öğretmenlik bölümü şu an bitik bana göre.
Yıllarca okuyup çalışamayan sadece öğretmenler değil ki ne yazık ki hepimiz aynı durumdayız. Hepimiz işsisiz. Cok acı verici bir durum maalesef
Ne düşünüyorsunuz bu konuda peki? Atanamadıysanız bundan sonra hayattan beklentiniz ne olacak acaba? Mesela evlilik mi? Veya başka bir şey mi
Jajsjd yok yahu ne evliliği ben mühendisim özelde sürünmeye devam
Evlilik ne zaman düşünürsünüz peki?
Ruh eşim uykusundan uyanıp gelince 😂
Hmmm peki 😂😂
Ama bı yaş sınırınız da vardır illaki. Kaç yaşına kadar birini bulmalısınız size göre? Mesela 32 mi
Yok ya max 30 iyi bence
Peki diyelim ki yaşıniz 29 a dayandı 30 olmanıza az kalmış ve hâlâ doğru insanı bulamadiniz. Sıkıntıda hissetmeye başlar mıydınız
Veya işte 33 e kadar birini bulamadınız vs.
Ben 27 yim ve sıkıntı hissetmeye başladım:(
Anladım🥺 peki sizce en güzel yaş hangisi doğru insanı bulmak adına?
Korkarım üniversitede bulmakti en iyisi
Anladım, bana göre en güzel yaş 23-24 yaşında bulmak sanki. O yaşlarda iken Yaşıt birisini bulduk mu çok ideal olur. İki yıl birbirimizi tanirdik sonra nişan sonra evlilik olurdu
Evet katılıyorum
Ablacım bu devirde atanamazsın içerde tanıdığın olmadigin sürece devlet içinde çalışman tek kelime ile im kan sız hale geldi