Yıllarca okul okuyup öğretmenlik bölümünü bitirip sonunda atanamayanlar neler hissediyorlar?

Özellikle kızlar neler hissediyorlar? Neler hissediyorsunuz? Öğretmen atamaları çok kötü olmuş alım çok ama çok az. Tanıdığım bir arkadaşım dünyası başına yıkılmış gibi hissediyor. Bu konu hakkında neler düşünüyorsunuz? Sizce böyle hissetmek normal mi?
Kötü hissettiriyor ama farklı bir iş bulabilirim çok da sorun değil
Çok kötü hissettiriyor
Kötü hissettirmeyi geçtim, kahrettiriyor aşırı üzüyor
Dünyan başına yıkılmış gibi hissettiriyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Yıllarca okul okuyup öğretmenlik bölümünü bitirip sonunda atanamayanlar neler hissediyorlar?
Cevapla