Arkadaşlar şu iş konusu canımı acayip sıkıyor ya ne biçim döneme denk geldik?

Ne b*ktan bir döneme denk geldik ya. Az önce sıradan bir self servis işine işin olsundan başvurdum ona bile geri dönmediler moralim o kadar bozuldu ki. Nasıl geri dönmezler ya ondan öncede aslında boscha iş görüşmesi için gittim o kadar güzel geçti ki. Neden böyle oluyor artık bir iş bulmam lazım ya. Ama böyle oluyor işte geri dönmüyorlar ve bu benim canımı acayip sıkıyor.
Arkadaşlar şu iş konusu canımı acayip sıkıyor ya ne biçim döneme denk geldik?
Cevapla